Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

До податкової служби Вінниччини протягом ІІІ кварталу 2023 року надійшло 135 звернень громадян 

опубліковано 16 жовтня 2023 о 08:41

За інформацією управління організації роботи Головного управління ДПС у Вінницькій області, протягом липня-вересня 2023 року до ГУ ДПС у Вінницькій області надійшло 135 звернень, які підпадають під дію Закону України “Про звернення громадян”. Із них поштою надійшло – 76звернень, засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет - 46; надіслано за належністю через органи влади (в т.ч. прокуратуру, правоохоронні органи) - 13 звернень. 

За ознакою надходження: 120 звернень - первинних; 7 дублетних (звернення тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, що відправлено різним адресатам та надіслані ними на розгляд за належністю до органу ДПС); 5 - масових; 1 - повторне. 

За суб’єктом звернень, що надійшли впродовж звітного періоду: 127 індивідуальних звернень; 2 колективних (кількість підписантів - 19 громадян); 6 листів визнано анонімними. 

За категоріями авторів звернень: 6 - від осіб з інвалідністю внаслідок війни, 5 - від інвалідів ІІ групи; 2 - від учасників бойових дій, 1 - від багатодітної сім’ї, 2 - від інших категорій (членів сімей загиблих ветеранів війни, внутрішньо переміщених осіб). 

За змістом питань, порушених у зверненнях, більшість з них стосувалися податкової політики (115), зокрема: місцевих податків (39), інформування про ухилення від сплати податків (26), контрольно-перевірочної роботи (19), реєстраційних номерів облікових карток платників податків (12), реєстрації та обліку платників (6), консультації з питань податкового законодавства (6) та ін.

За результатами розгляду повернуто заявникам, відповідно до статті 5 Закону України “Про звернення громадян”, 5 звернень; не підлягають розгляду, відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”, 6 анонімних  звернень; переслано за належністю, відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян”, 4 звернення. По інших зверненнях надано відповіді з дотриманням термінів, встановлених законодавством.