Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Дії ФОП при отриманні нового КЕП

опубліковано 29 лютого 2024 о 08:28

ГУ ДПС у Вінницькій області нагадує, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом врегульовано нормами ПКУ та наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, яким затверджено Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами. У разі отримання ФОПом нового КЕП, Порядком передбачено направлення повідомлення за кодом форми F13911(03).  При цьому, до табличної частини Повідомлення вноситься інформація про фізичну особу – підприємця: 

у графі 1 – прізвище, ім’я, по батькові (за наявності)  

у графі 2 – реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті; 

у графі 3 (посада) – директор; 

у графі 4 (тип підпису) – директор; 

У полі «Виконавець» зазначається посада (директор), ініціали та прізвище такої фізичної особи – підприємця та її контактний телефон. 

На сформоване Повідомлення першим накладається новий кваліфікований (удосконалений) електронний підпис, після нього – кваліфікований (удосконалений) електронний підпис, яким платник набув статус суб’єкта електронного документообігу, і останньою - печатка (за наявності).