Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про розгляд письмових звернень громадян, надісланих поштою, з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку або переданих громадянином до органу ДПС особисто чи через уповноважену особу

опубліковано 05 квітня 2024 о 08:35

Головним управлінням ДПС у Вінницькій області протягом січня-березня 2024 року отримано 179 звернень, які підпадають під дію Закону України “Про звернення громадян”. Із них надійшло поштою - 95, засобами електронного зв`язку через мережу інтернет - 63; надіслано за належністю від інших органів, установ, організацій - 21 звернення.

За ознакою надходження: 175 звернень - первинних; 1 - повторне; 3 - неодноразові (звернення особи (групи осіб), які надійшли до органу ДПС з того самого питання, що і попереднє звернення, проте на попереднє звернення відповідь ще не надана, а визначений законодавством строк його розгляду ще не закінчився). 

За суб’єктом звернень, що надійшли впродовж звітного періоду: 168 індивідуальних звернень; 3 колективних (кількість підписантів - 25 громадян); 8 анонімних звернень. 

За категоріями авторів звернень: 2- від учасників бойових дій; 2 - від осіб з інвалідністю ІІ групи; 2 - від одиноких матерів; 2 - від багатодітних сімей; 1- від учасника війни; 1 - від особи з інвалідністю внаслідок війни;  1 - від особи з інвалідністю ІІІ групи; 1 - від особи, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи. По інших заявниках категорія авторів не визначена. 

За соціальним станом: 22 звернення від селян та 15 - від пенсіонерів. За рештою звернень соціальний стан не визначено.

За змістом питань, порушених у зверненнях, більшість з них стосувалися податкової політики (155), зокрема: місцевих податків, а саме - податку на майно (72), інформування про ухилення від сплати податків (44), реєстрації та обліку платників (11), консультацій з питань податкового законодавства (11), реєстраційних номерів облікових карток платників податків (4), контрольно-перевірочної роботи (4), єдиного соціального внеску (4), загальнодержавних податків, а саме - податку на доходи фізичних осіб (4) та ін.

За результатами розгляду: дано роз’яснення по 128 зверненнях; повернуто заявникам, відповідно до статті 5 Закону України “Про звернення громадян”, 10 звернень. Відповіді надано з дотриманням термінів, встановлених законодавством. Станом на 01 квітня 2024 року 33 звернення знаходяться на виконанні (термін виконання не настав). Окрім цього, відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”, не підлягають розгляду 8 анонімних звернень.