Про функціональні обов'язки комплаєнс-менеджерів дізнавалися учасники Громадської ради
опубліковано 28 листопада 2024 о 15:42
В ході чергового засідання Громадської ради при ГУ ДПС у Вінницькій області учасники зібрання детально знайомилися із новаціями в податковому законодавстві. Зокрема і щодо проєкту ДПС «Територія високого рівня податкової довіри». В.о.начальника ГУ ДПС у області Оксана Домерат зауважила, що комплаєнс-підтримка є новим та ефективним рівнем взаємовідносин бізнесу та держави, який дозволить виключити ризики порушення податкового законодавства. «Кожний платник податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матиме комунікацію зі своїм комплаєнс-менеджером. Це посадова особа, яка буде закріплена за таким платником податків і забезпечуватиме налагодження комунікації з питань, пов’язаних з виконанням обов’язків платника перед державою. При цьому, комплаєнс-менеджер не тільки надаватиме відповіді на запити, а й відстежуватиме виникнення податкових ризиків діяльності платника та пропонуватиме шляхи вирішення,»- зазначила посадовиця.
Додатково нагадаємо, що порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера та особливості його взаємодії з платником затверджені наказом ДПС від 31 жовтня 2024 року № 788 «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства», ознайомитись з яким можна на вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/79181.html.