Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Корисне бажаючим отримувати документи через Електронний кабінет

опубліковано 21 лютого 2025 о 08:30

ГУ  ДПС  у Вінницькій області нагадує, що для подання заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет необхідно здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету та скориставшись режимом «Введення звітності» обрати потрібну форму заяви (F/J 1391602 – заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або F/J 1391702 – заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет). Відповідна форма заяви заповнюється, підписується та відправляється до контролюючого органу. При цьому, заповнюючи заяву необхідно вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично. Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши «Перевірити». Через певний час користувач отримує: Квитанцію №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа та згодом Квитанцію № 2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа. 

Звертаємо увагу, що платник податків протягом року лише один раз може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.