Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як подати заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет

опубліковано 01 липня 2025 о 08:17

Сучасні електронні сервіси ДПС України забезпечують дистанційне спілкування з податковою службою, зокрема, листування з контролюючими органами можна здійснювати в електронному форматі через Електронний кабінет.

Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в електронний кабінет.

Подати заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет стало простіше.

Для подання заяви про бажання отримувати документи через електронний кабінет:

- У меню “Налаштування” оберіть вкладку “Бажання листування з КО”;

- Натисніть “Бажаю отримувати документи” та вкажіть електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет;

-  Підпишіть КЕП та надішліть.

Переваги отримання документів через Електронний кабінет:

- Жодного паперу;

- Мінімум дій - максимум зручностей;

- Push-повідомлення на електронну пошту про надходження документу в Електронний кабінет;

- Постійний доступ до листування в Електронному кабінеті.

 

Обирайте сучасний електронний формат -  економте час та ресурси!

                                  Головне управління ДПС

                                        у Вінницькій області