Платформа «Діалог влади та бізнесу» дозволяє бізнесу оперативно вирішувати питання щодо різних сфер діяльності. Однією із тем сьогоднішньої зустрічі було питання, щодо можливості для суб’єктів господарювання електронного спілкування з податковою службою. Як працює система, який алгоритм дій платника для використання такої можливості, які переваги для платника такого способу спілкування з контролюючим органом – про все це інформувала учасників зустрічі заступник начальника ГУ ДПС у Вінницькій області Олена Дробенюк. Зокрема посадовиця акцентувала увагу на очевидних перевагах такого електронного спілкування. « Насамперед - це економія для бізнесу. Адже не потрібно витрачати ресурси на папір, друк, доставку та зберігання документів. Така система значно скорочує час, необхідний на створення, обробки, підписання та доставки документів. Сучасні технології забезпечують надійний захист інформації та простий і швидкий доступ до документів у будь-який час і з будь-якого пристрою»,- зазначила Олена Дробенюк.
Нагадаємо, що бажаючим вести електронне спілкування з податковою службою необхідно подати відповідну заяву. При цьому для платників запроваджено спрощений механізм подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.
Для цього в меню «Налаштування» у вкладці «Бажання листування з податковою» слід натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет. Після цього, підписати таку заяву кваліфікованим електронним підписом та надіслати. В разі виникнення питань телефонуйте на «гарячі лінії» за номерами: (096) 0920727;
(093)8173616; (0432) 556701 (надання адміністративних послуг реєстрації та обліку платників податків, приймання податкової, фінансової та іншої звітності)