Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

В ході діалогу на платформі «Влада і бізнес» йшлося про підсумки роботи Офісу податкових консультантів

опубліковано 26 вересня 2025 о 16:27

Ініційована Президентом України Володимиром Зеленським онлайн платформа «Діалог влади та бізнесу» допомагає оперативно вирішувати питання. В ході чергової зустрічі на платформі з представниками бізнесу та владних структур Вінниччини,  заступник начальника ГУ ДПС у Вінницькій області Олена Дробенюк поінформувала про підсумки роботи Офісу податкових консультантів. За її словами, з початку роботи Офісу, майже 500 осіб вже отримали консультації ( по Україні ця цифра становить 3500). Тож такий  формат роботи податкової служби є дуже затребуваним. Посадовиця нагадала, що в Офісі податкових консультантів щоденно працює не менше шести фахівців відповідних напрямів, які надають консультації з питань:

· оподаткування фізичних осіб;

· оподаткування підприємців (ФОП);

· оподаткування юридичних осіб;

· електронні сервіси та звітність;

· податковий аудит, фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО;

· підакцизні товари;

· зупинення реєстрації ПН / РК;

· погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ;

· надання кваліфікованих електронних довірчих послуг.

 

Проведений аналіз звернень показав, що найчастіше платники зверталися за консультаціями з питань адміністрування місцевих податків та зборів, зокрема, земельного податку та податку на нерухомість. При цьому, піднімалися різні питання: від уточнення даних до порядку застосування ставок та пільгове  оподаткування. Були питання і щодо неможливості сплачувати податок через фінансову неспроможність. Тож Олена Дробенюк  нагадала, що встановлення ставок місцевих податків і зборів та всі питання щодо пільгового оподаткування – це компетенція виключно органів місцевого самоврядування. 

Також платники активно цікавилися питаннями, щодо порядку застосування РРО/ПРРО та змінами щодо порядку отримання ліцензій для здійснення діяльності з підакцизною групою товарів. Принагідно, посадовиця звернула увагу на зміни в частині розміру середньої заробітної плати для ліцензіатів. 

Нагадаємо, що на даний час Офіс функціонує на базі Вінницької ДПІ за адресою: м. Вінниця,  вул. Костянтина Василенка 21. Режим роботи: з понеділка по п’ятницю – з 8.30 до 17.00 ( обідня перерва з 12.30 до 13.00). Крім того, за номером телефону 59-23-56 можна здійснити попередній запис на консультацію.