Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про розгляд письмових звернень громадян, надісланих поштою, з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку або переданих громадянином до органу ДПС особисто чи через уповноважену особу

опубліковано 17 жовтня 2025 о 09:58

ГУ ДПС у Вінницькій області протягом липня-вересня 2025 року отримано 319 звернень, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян». 

Більшість із загальної кількості звернень надійшло поштою (електронною поштою) - 272. Окрім цього надіслано за належністю від інших органів, установ, організацій - 42, через органи влади (в т.ч. органи прокуратури, правоохоронні органи) - 5 звернень.

За ознакою надходження: 312 звернення - первинні; 7 звернень - дублетні (звернення тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, що відправлено різним адресатам та надіслані ними на розгляд за належністю до органу ДПС).  

За суб’єктом звернень, що надійшли впродовж звітного періоду: 309 індивідуальних звернень; 10 анонімних звернень. 

За типом звернень: 148 - листів звернень; 171 - електронні звернення.

За категоріями авторів звернень: 16 - від учасників бойових дій; 1 - від ветерана праці; 1 - від ветерана військової служби; 3 - від осіб з інвалідністю І групи; 3 - від осіб з інвалідністю ІІ групи; 1 - від осіб з інвалідністю ІІІ групи; 2 - від одиноких матерей; 5 - від багатодітних сімей; 1 - від особи, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи; 1 - від учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. 285 - від інших заявників категорія авторів яких не визначена. 

За соціальним станом авторів звернень: 40 - від пенсіонерів; 2 - від пенсіонерів з числа військовослужбовців; 25 - від селян; 7 - від військовослужбовців; 2 - від учнів та студентів; 2 - від осіб, що позбавлені волі; особи, воля яких обмежена. 241 - від авторів звернень, соціальний стан яких не визначено.

За змістом питань, порушених у зверненнях, більшість з них стосувалися податкової політики (291), зокрема: місцевих податків (175), інформування про ухилення від сплати податків (29), реєстрації та обліку платників (8), податкової звітності (1), контрольно-перевірочної роботи (52), пільг щодо сплати податків, зборів, обов’язкових платежів (13); податку на доходи фізичних осіб (11), реєстраційних номерів облікової картки платника податків (2).

 За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення по 279 зверненнях; звернення, що повернуто авторові відповідно до статтей 5, 7 Закону України “Про звернення громадян” - 1 звернення. Відповіді надано з дотриманням термінів, встановлених законодавством. Окрім цього, відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян», не підлягають розгляду 9 анонімних звернень.  

Крім того, забезпечено розгляд 44 запитів на отримання публічної інформації, які надійшли до ГУ ДПС, а саме: від фізичних осіб - 35, юридичних осіб - 8, представників засобів масової інформації - 1.  

Усі відповіді надано з дотриманням термінів, встановлених законодавством, у т.ч. надано інформацію по 40 запитах; перенаправлено за належністю (з одночасним повідомленням запитувача) 1 запит. Ще по 3 запитах інформацію було надано частково, а в частині деяких питань - відмовлено з підстав, визначених статтею 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».