ГУ ДПС у Вінницькій області нагадує, що анулювання реєстрації платника ПДВ відбувається у випадках, коли підприємство або ФОП більше не відповідають вимогам для перебування в реєстрі платників ПДВ, припиняють діяльність або переходять на спрощену систему оподаткування. Порядок анулювання визначено статтею 184 Податкового кодексу України та Положенням про реєстрацію платників ПДВ, затвердженим наказом Міністерства фінансів України №1130.
Для анулювання реєстрації платник подає заяву за формою №3-ПДВ до контролюючого органу за місцем обліку. Документ можна подати і в електронному вигляді.
Протягом 10 календарних днів після отримання заяви контролюючий орган:
- анулює реєстрацію за наявності визначених підстав;
- пропонує подати нову заяву, якщо у документі є помилки чи відсутні дані;
- відмовляє, якщо немає законних підстав або платник зобов’язаний бути зареєстрованим.
За наявності підстав для анулювання, контролюючий орган складає документ за формою №6-РПДВ, один примірник якого надсилається платнику, та анулює реєстрацію платника ПДВ. Інформація про анулювання з’являється в електронному кабінеті.
Детальніше про анулювання реєстрації платників ПДВ за посиланням: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/reestratsiya-ta-oblik-yuridichnih-osib-ta-samozaynyatih-fizichnih-osib/reestratsiya-platnikiv-pdv/957285.html.