1. Звіт про розгляд письмових звернень громадян, надісланих поштою, з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку або переданих громадянином до органу ДПС особисто чи через уповноважену особу
Головним управлінням ДПС у Вінницькій області протягом жовтня-грудня 2024 року отримано 204 звернення, які підпадають під дію Закону України “Про звернення громадян”. Із них надійшло поштою - 114, засобами електронного зв`язку через мережу інтернет - 67; надіслано за належністю через органи влади (в т.ч. органи прокуратури, правоохоронні органи) - 2, надіслано за належністю від інших органів, установ, організацій - 21 звернення.
За ознакою надходження: 195 звернень - первинних; 1 звернення - дублетне (звернення тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, що відправлено різним адресатам та надіслані ними на розгляд за належністю до органу ДПС); 2 - неодноразових (звернення, які надійшли до органу ДПС з того самого питання, що і попереднє звернення, проте на попереднє відповідь ще не надана, а визначений законодавством строк його розгляду ще не закінчився).
За суб’єктом звернень, що надійшли впродовж звітного періоду: 196індивідуальних звернень; 1 колективне (кількість підписантів - 4 громадянина); 7 анонімних звернень.
За категоріями авторів звернень: 3 - від учасників бойових дій, 2 - від осіб з інвалідністю внаслідок війни, 2 - від багатодітних сімей, по 1 - від ветерана військової служби, від особи з інвалідністю ІІ групи, від учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, від особи, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи. По інших заявниках категорія авторів не визначена.
За змістом питань, порушених у зверненнях, більшість з них стосувалися податкової політики (169), зокрема: місцевих податків (80), інформування про ухилення від сплати податків (36), реєстрації та обліку платників (21), контрольно-перевірочної роботи (12), податку на доходи фізичних осіб (11), консультацій з питань податкового законодавства (4) та ін.
За результатами розгляду: дано роз’яснення по 159 зверненнях; повернуто заявникам, відповідно до статті 5 Закону України “Про звернення громадян”, 11 звернень; переслано за належністю, відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян”, 2 звернення. Відповіді надано з дотриманням термінів, встановлених законодавством. Окрім цього, відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”, не підлягають розгляду 7 анонімних звернень. Станом на 01 січня 2025 року 25 звернень знаходяться на виконанні (термін виконання не настав).
2. Звіт про розгляд усних звернень громадян, викладених на особистому прийомі
Протягом IV кварталу в. о. начальника Головного управління ДПС у Вінницькій області та керівниками структурних підрозділів проведено 4 особистих прийоми. Питання, що розглядались, стосувалися податкової політики (3). Окрім цього розглядалось питання щодо добровільного залучення співробітників податкової служби області до донорства крові.
Письмові звернення чи скарги під час проведення особистого прийому не подавались.
3. Звіт про розгляд звернень, що надійшли на сервіс “Пульс”
Впродовж ІV кварталу 2024 року на розгляд до ГУ ДПС у Вінницькій області направлено 12 звернень платників, які надійшли на інтерактивний сервіс «Пульс» ІДД ДПС України. Із них за тематикою звернень: щодо роботи органів ДПС - 10; щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді - 1; щодо роботи ЦОП - 1. Усі питання розглянуто із дотриманням термінів. Випадків формального розгляду, вчинення тиску працівниками ДПС на заявників після звернення на “Пульс” не встановлено.