Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформаційний аналіз звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Вінницькій області за 2024 рік

опубліковано 03 січня 2025 о 14:43

1. Звіт про розгляд письмових звернень громадян, надісланих поштою, з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку або переданих громадянином до органу ДПС особисто чи через уповноважену особу

Головним управлінням ДПС у Вінницькій області протягом 2024 року отримано 687 звернень, які підпадають під дію Закону України “Про звернення громадян”, що на 201 звернення більше, ніж у 2023 році. 

Із загальної кількості надійшло поштою - 365 звернень, засобами електронного зв’язку через мережу інтернет - 224; надіслано за належністю через органи влади (в т.ч. органи прокуратури, правоохоронні органи) - 4, надіслано за належністю від інших органів, установ, організацій - 94 звернення.

За ознакою надходження: 664 звернення - первинних; 16 - неодноразових (звернення, які надійшли до органу ДПС з того самого питання, що і попереднє звернення, проте на попереднє відповідь ще не надана, а визначений законодавством строк його розгляду ще не закінчився); 5 - дублетних (звернення тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, що відправлено різним адресатам та надіслані ними на розгляд за належністю до органу ДПС); 2 - повторних звернення. 

За видами звернень надійшло 682 заяви та 5 скарг. Усі скарги - щодо дій, бездіяльності посадових осіб ДПС, її територіальних органів. За результатами розгляду інформацію, викладену у скаргах, не підтверджено. Заявникам надано відповідні роз’яснення у терміни та спосіб згідно з чинним законодавством. 

За суб’єктом звернень, що надійшли впродовж звітного періоду: 654 індивідуальні звернення; 10 колективних (кількість підписантів - 132 громадянина); 23 анонімні звернення. 

За категоріями авторів звернень: 8 - від учасників бойових дій; 3 - від осіб з інвалідністю внаслідок війни; 1 - від учасника війни; 1 - відветерана військової служби; 6 - від осіб з інвалідністю ІІ групи; 2 - від осіб з інвалідністю ІІІ групи; 3 - від одиноких матерів; 9 - від багатодітних сімей; 4 - від осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи; 1 - від учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. По інших заявниках категорія авторів не визначена. 

За змістом питань, порушених у зверненнях, більшість з них стосувалися податкової політики (565), зокрема: місцевих податків (246), інформування про ухилення від сплати податків (155), реєстрації та обліку платників (54), загальнодержавних податків (30), контрольно-перевірочної роботи (27), консультацій з питань податкового законодавства (24),  реєстраційних номерів облікових карток платників податків (10), пільг щодо сплати податків (10) та ін.

За результатами розгляду: дано роз’яснення по 603 зверненнях; повернуто заявникам, відповідно до статті 5 Закону України “Про звернення громадян”, 26 звернень; відмовлено заявникам у задоволенні по 5 скаргах. Усі відповіді надано з дотриманням термінів, встановлених законодавством. Станом на 01 січня 2024 року 25 звернень знаходяться на виконанні (термін виконання не настав). Окрім цього, відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян”, не підлягають розгляду 23 анонімні звернення.  

2. Звіт про розгляд усних звернень громадян, викладених на особистому прийомі

Впродовж 2024 року в. о. начальника Головного управління ДПС у Вінницькій області та керівниками структурних підрозділів проведено 5 особистих прийомів. Питання, що розглядались, стосувалися податкової політики (4). Окрім цього розглядалось питання щодо добровільного залучення співробітників податкової служби області до донорства крові. В ході проведених особистих прийомів надано ґрунтовні роз’яснення. Письмові звернення чи скарги під час проведення особистого прийому не подавались.  

 

3. Звіт про розгляд звернень, що надійшли на сервіс “Пульс”

У звітному році на розгляд до Головного управління ДПС у Вінницькій області було направлено 121 звернення платників, які надійшли на інтерактивний сервіс “Пульс” ІДД ДПС України, що на 18 менше, ніж у 2023 році. Із загальної кількості за тематикою звернень: щодо роботи органів ДПС - 82; щодо роботи ЦОП - 2; щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді - 12; щодо системи електронного адміністрування реалізації пального - 3; щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2; з інших питань (переважно - щодо порушень податкового законодавства суб’єктами підприємництва) - 20. 

Усі питання розглянуто із дотриманням термінів. За результатами розгляду заявники не мають претензій до роботи служби.

Випадків формального розгляду, порушення термінів розгляду звернень, що надійшли на сервіс “Пульс” та вчинення тиску працівниками ДПС на заявників після звернення на “Пульс” не встановлено.