Головне управління ДПС
у Вінницькій області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Про питання обліку платників під час «гарячої» лінії

опубліковано 12 вересня 2022 о 14:29

Під час чергової «гарячої» телефонної лінії на питання щодо обліку платників відповідала заступник начальника відділу податкових сервісів Вінницької ДПІ Світлана Мартинюк.

Зокрема, платників цікавило:  порядок реєстрації фізичних осіб в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків для дитини, внесення змін до облікових даних платника податків за формою №5-ОПП, необхідність подання та правила заповнення форми №20-ОПП “Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткування або через які провадиться діяльність”.

Відповідаючи  на питання,  посадовець наголошувала  на  необхідності протягом місяця надання до податкової служби  інформації щодо змін облікових даних  громадян – місця проживання (місцеперебування), зміна прізвища, імені, по батькові, дати народження, реквізитів документа, що посвідчує особу.  Оскільки, завдяки своєчасно внесеній достовірній інформації про фактичні реєстраційні дані фізичних осіб, громадяни у визначений законодавством термін отримають податкові повідомлення – рішення про нараховані суми податків, зокрема, земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та транспортного податку і, відповідно, зможуть своєчасно сплатити податки, не порушуючи граничні терміни сплати та уникнути фінансових санкцій.

Також питання стосувалися строків та  порядку отримання  відомостей про  доходи громадян як особисто, так і в електронному вигляді.

Посадовець нагадала, що Електронний кабінет - це найбільш популярний сервіс ДПС, який є захищеним та безпечним електронним сервісом, що дозволяє бізнесу та громадянам здійснювати спілкування з податковою службою комфортно, не відвідуючи Центри обслуговування платників та  також отримувати всі адміністративні послуги.

При цьому, Світлана Мартинюк інформувала платників, що користувачі Електронного кабінету можуть не тільки авторизуватися, а й підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис. 

Дія.Підпис – кваліфікований цифровий підпис, який дозволяє авторизуватися, отримати доступ до послуг податкової онлайн та підписати електронні документи.  Отримати послугу Дія.Підпис можна безоплатно через застосунок Дія.