Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

З початку року Тульчинською ДПІ надано 9,5 тис. адміністративних послуг

опубліковано 08 жовтня 2025 о 14:02

Впродовж поточного року фахівцями Центрів обслуговування платників Тульчинської ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області надано платникам 9527 адміністративних послуг, з них 1751 в електронній  формі.

Найчастіше громадяни звертались за отриманням адміністративних послуг з  видачі: картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки)  даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податку та відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору,  яких надано – 5 057 та 1 774 відповідно.

Також було надано витягів з реєстру платників єдиного податку – 1251,  витягів з реєстру платників податку на додану вартість -  56 та  довідок -підтвердження статусу податкового резидента України -33.  Крім цього зареєстровано:

   платників єдиного податку -320;

   реєстраторів розрахункових операцій - 194;

   книг обліку розрахункових операцій – 344;

   розрахункових  книжок -441. 

Щоденно опрацьовуються відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників.  Таких відомостей протягом  звітного періоду було опрацьовано – 2770, також було  опрацьовано  заяв про погодження довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску -227, з яких погоджено -185. 

Постійно у ЦОП надаються і інші послуги, зокрема консультації щодо реєстрації підприємницької діяльності, застосування РРО/ПРРО, декларування доходів,  застосування права на податкову знижку,  роз’яснення щодо МПЗ та функціонування електронних сервісів ДПС та мобільного за стосунку «Моя податкова», тощо. 

 У службі нагадують, що Державною податковою службою вже реалізовані та продовжують створюватися умови для безбарʼєрного простору, зокрема по напряму цифрова безбарʼєрність: забезпечено рівний доступу до цифрових технологій та онлайн-послуг (Електронний кабінет, застосунок «Моя податкова», чатбот InfoTAX).

Завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть: подавати декларації і звітність онлайн, здійснювати листування з податковими органами, переглядати особисті податкові нарахування та сплати, отримувати консультації та довідкову інформацію.

Тульчинська ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області