Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про листування  в електронному вигляді

, опубліковано 01 серпня 2023 о 08:57

ГУ ДПС у Вінницькій області інформує, що листування контролюючих органів з платниками податків, які подали Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з  дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" шляхом надсилання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет. Документ, надісланий контролюючим органом в електронний кабінет, вважається врученим платнику податків, якщо він сформований з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та є доступним в електронному кабінеті. Датою вручення платнику податків документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі, що відправляється з електронного кабінету автоматично та свідчить про дату та час доставки документа платнику податків. У разі якщо доставка документа відбулася після 18 години, датою вручення документа платнику податків  вважається наступний робочий день. Якщо доставка відбулася у вихідний чи святковий день, датою вручення документа платнику податків  вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. У разі, якщо платник податків бажає припинити отримувати документи через Електронний кабінет, він має право один раз протягом року надіслати контролюючому органу  через Електронний кабінет  відповідну Заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет. Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет. У разі якщо платник податків не подав Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, листування з платником податків здійснюється шляхом надіслання за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручаються платнику податків (його представнику). Форми Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет (J/F 1391602) та Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет  (J/F 1391702) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637 “Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету” зі змінами та доповненнями. Подання вищевказаних заяв здійснюється у приватній частині Електронного кабінету в режимі «Введення звітності».