Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як в електронному кабінеті при заповненні Заяви про скасування реєстрації РРО за ф. № 4-РРО додати реєстраційне посвідчення за ф. № 3-РРО?

опубліковано 01 серпня 2023 о 08:58

ГУ ДПС у Вінницькій області інформує, що згідно з п. 1 глави 4 розд. II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями реєстрація реєстратора розрахункових операцій діє до дати скасування реєстрації РРО, що відбувається, зокрема, у випадку, коли суб’єктом господарювання подано заяву про скасування реєстрації РРО за формою № 4-РРО за ідентифікатором форми J/F 1313605. Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає реєстраційне посвідчення за формою № 3-РРО за ідентифікатором форми J/F 1413405.
Для додавання реєстраційного посвідчення до заяви про скасування реєстрації в Електронному кабінеті необхідно:
в приватній частині Електронного кабінету увійти в розділ «Введення звітності» та натиснути на кнопку «+ Створити»; 
у переліку документів для створення обрати «Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за формою 4-РРО»;
під кнопкою «+ Створити» поставити позначку (J/F1360102) «Документ довільного формату» та після чого натиснути кнопку «+ Створити»;
у верхній частині створеної та відкритої заяви за формою № 4-РРО біля надпису «Головний документ» натиснути на вкладку Додатки» та потім вибрати (J/F1360102) «Документ довільного формату»;
у відкритому документі довільного формату в поле «Найменування файлу документа» необхідно додати електронну версію реєстраційного посвідчення.