Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На Ямпільщині радилися як вирішувати проблему відключення електроенергії та відсутності Інтернет-зв'язку під час здійснення діяльності з використанням РРО/ПРРО

опубліковано 16 грудня 2022 о 15:56

Про це під час проведення зустрічі  розповіла фахівець Ямпільської ДПІ присутнім платникам. Посадовець відмітила, що  суб’єктам господарювання, які використовують РРО, надано можливість у разі тимчасового, не більше 7 робочих днів, відключення електроенергії проводити розрахункові операції із використанням належним чином зареєстрованих книг обліку розрахункових операцій (КОРО) та РК або із застосуванням належним чином зареєстрованого резервного РРО, а після відновлення постачання електроенергії необхідно провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням РК, а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнулення оперативної пам’яті) - за час роботи, що передував відключення електроенергії, окремо, за кожною ставкою податку на додану вартість, акцизного податку або іншого податку (збору) та виконати Z-звіт. За потреби виконується операція “службове внесення” на суму готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків.

Також фахівець розглянула питання здійснення відповідних заходів суб’єктами господарювання у разі тимчасового відключення електроенергії при використанні у своїй діяльності програмних РРО. При цьому посадовець звернула увагу, що у момент відновлення зв’язку ПРРО має бути автоматично переведений із режиму офлайн у режим онлайн - обміну з фіскальним сервером.

Наприкінці посадовець проінформувала присутніх про застосування у бізнес-діяльності електронних сервісів ДПС та надала фахові відповіді на всі запитання, поставлені підприємцями.